Ważnymi informacjami warto podzielić się z innymi. Zapraszamy do zapoznania się z nowościami i wydarzeniami, które odbyły się przy współudziale naszej firmy.
KLUB KISZECZKOWEGO SMAKOSZA - REGULAMIN
Regulamin Programu Lojalnościowego
„Klub Kiszeczkowego Smakosza”
Obowiązuje od 10.05. 2020 r.
1. Postanowienia ogólne
1.1. Program „Klub Kiszeczkowego Smakosza” (dalej zwany „Klubem” lub „Programem”) jest skierowany do osób dokonujących zakupów w sklepach stacjonarnych marki Kiszeczka albo w sklepie internetowym pod adresem www.kiszeczka.pl.
1.2. Klienci, którzy uczestniczą w Programie (dalej zwani „Uczestnikami”) otrzymują fizyczną, numerowaną kartę Klubu, która umożliwia zbieranie punktów w programie lojalnościowym.
1.3. Niniejszy regulamin Klubu (dalej zwany "Regulaminem") stanowi podstawę działania Programu, jak również określa prawa i obowiązki jego Uczestników oraz Organizatora.
2. Organizator, sklepy objęte programem
2.1. Organizatorem Programu „Klub Kiszeczkowego Smakosza” jest Kiszeczka Sp. z o.o. Sp. k z siedzibą w Karczewie, ul. Żaboklickiego 2, 05-480 Karczew (zwana dalej „Organizatorem”), NIP: 5322033143, REGON: 142890297, KRS: 0000383429.
2.2. Program prowadzony jest w sklepach firmowych marki Kiszeczka oraz w sklepie internetowym www.kiszeczka.pl.
2.3. Sklepy stacjonarne objęte programem:
a) sklep w Karczewie - ul. Żaboklickiego 2,
b) sklep w Otwocku - bazarek przy ul. Stefana Batorego, lok. 2/3,
c) sklep w Warszawie - bazarek przy ul. Wąwozowej 36, lok. 23/24,
d) sklep w Warszawie - ul. Belgradzka 22,
e) sklep w Warszawie - Al. Stanów Zjednoczonych 72,
f) sklep w Piasecznie - ul. Szkolna 13B,
g) sklep w Konstancinie-Jeziornie - bazarek przy al. Wojska Polskiego 28 (sklep mobilny / food-truck).
h) sklep w Otwocku – ul. Warsztatowa 23
3. Warunki uczestnictwa
3. 1. Przystąpienie do Programu jak i uczestnictwo w nim jest bezpłatne dla wszystkich Uczestników.
3.2. W programie wziąć udział może osoba powyżej 16-tego roku życia, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
3.3 Aby przystąpić do programu należy wypełnić wniosek dostępny w sklepie stacjonarnym, podając swoje dane osobowe. Po złożeniu formularza w sklepie w ciągu 7 dni roboczych
do użytkownika wysłana zostanie fizyczna karta Klubu Kiszeczkowego Smakosza z unikalnym numerem. Karta jest imienna i przypisana do jej właściciela.
3.4. Wypełniając wniosek Uczestnik oświadcza, że podane przez niego dane w formularzu są prawdziwe, a wszystkie informacje w nim zawarte mają odzwierciedlenie w rzeczywistości.
4. Konto Klubu i karta
4.1. Każdy Uczestnik otrzymuje kartę z unikalnym numerem członkowskim, która jednocześnie umożliwia zbieranie punktów lojalnościowych na połączone z kartą konto klubu.
4.2. Każdy Uczestnik może mieć aktywną wyłącznie jedną kartę klubową wraz z przypisanym do niej kontem klubowym.
4.3. Karta stanowi własność Organizatora i nie jest kartą kredytową, debetową ani kartą płatniczą.
5. Proces przyznawania punktów i wymiana punktów na rabaty
5.1. Za zakupy w sklepach firmowych Kiszeczka przyznawane są Użytkownikowi punkty. Każdy wydany 1 PLN to 10 punktów na koncie Uczestnika.
5.2. Punkty naliczane są tylko w przypadku gdy na jednorazowe zakupy Uczestnik wyda
co najmniej 50 złotych. Każdorazowo po dokonaniu zakupu Uczestnik otrzymuje Kupon
z informacją o zgromadzonej na Karcie liczbie punktów. Kupon drukowany jest w formie papierowej.
5.3. Aby skorzystać z rabatu należy okazać kupon w sklepie KISZECZKA lub zeskanować kod kreskowy znajdujący się na karcie, albo samodzielnie wprowadzić kod z kuponu podczas zakupów w sklepie internetowym Organizatora.
5.4. Po osiągnięciu określonej liczby Punktów, Uczestnik może wykorzystać (zamienić) zgromadzone Punkty na rabat przy dokonaniu zakupu. Uczestnik może również kontynuować zbieranie punktów, aby osiągnąć rabat z wyższego poziomu.
5.5. Po zgromadzeniu przez Uczestnika na koncie określonej liczby punktów, możliwa
jest ich wymiana na odpowiedni rabat:
2 500 Punktów – Rabat o wartości 10 zł
5 000 Punktów – Rabat o wartości 20 zł
7 500 Punktów – Rabat o wartości 30 zł
10 000 Punktów – Rabat o wartości 40 zł
12 500 Punktów – Rabat o wartości 50 zł
15 000 Punktów – Rabat o wartości 60 zł
17 500 Punktów – Rabat o wartości 70 zł
20 000 Punktów – Rabat o wartości 80 zł
22 500 Punktów – Rabat o wartości 90 zł
25 000 Punktów – Rabat o wartości 100 zł
27 500 Punktów – Rabat o wartości 110 zł
30 000 Punktów – Poziom Gold
Użytkownik, który zgromadzi 30 000 punktów na koncie zyskuje status Klienta Gold , który pozwala uzyskać dodatkowe korzyści. Dodatkowe korzyści poziomu Gold zostały opisane w punkcie 5.6. natomiast mechanizm działania poziomu Gold został opisany w punkcie 5.7.
5.6. Dodatkowe korzyści po osiągnięciu poziomu Gold:
- specjalna oferta urodzinowa dedykowana Użytkownikowi,
- oferta tygodnia na całą ofertę sklepu Kiszeczka,
- bezpłatne uczestnictwo w warsztatach kulinarnych przygotowywanych przez Organizatora,
- indywidualne zamówienia na telefon,
- bezpłatny dowóz zamówienia w określonych strefach.
5.7. Po zgromadzeniu na Koncie 30 000 Punktów w ciągu ostatnich 12 miesięcy Uczestnik osiąga poziom Gold i nabywa prawo do otrzymania Karty KISZECZKA Gold. Karta wysyłana jest na adres pocztowy podany na koncie Użytkownika.
Uczestnik posiadający Kartę KISZECZKA Gold, który w ciągu ostatnich 11 miesięcy dokonał dowolnego zakupu, ma prawo, raz do roku, otrzymać ofertę urodzinową na następujących zasadach:
a) data urodzenia Uczestnika, a także jego poprawne dane kontaktowe (adres pocztowy lub adres e-mail) powinny być wpisane na koncie Użytkownika na co najmniej 2 miesiące przed datą urodzin,
b) oferta urodzinowa jest jednorazowa i polega na otrzymaniu w miesiącu urodzin prawa zakupu za kwotę 1 zł dowolnych, pełnowartościowych (będących poza ofertą promocyjną) wyrobów o łącznej wartości do 150 zł,
c) oferta urodzinowa dostępna jest zarówno w sklepach stacjonarnych KISZECZKA,
jak i w sklepie internetowym www.kiszeczka.pl,
d) oferta urodzinowa obowiązuje od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca, w którym Uczestnik ma urodziny,
e) oferta urodzinowa nie podlega wymianie na gotówkę ani żadną inną formę płatności oraz nie łączy się z innymi rabatami.
5.8. KISZECZKA zastrzega sobie prawo przyznawania Uczestnikom posiadającym Kartę KISZECZKA Gold dodatkowych przywilejów, na podstawie odrębnych zasad lub warunków.
5.9. Punkty zgromadzone na Koncie Uczestnika można sprawdzić po zeskanowaniu kodu kreskowego znajdującego się na Karcie lub wpisaniu numeru Karty przez pracownika sklepu albo samodzielnie w serwisie internetowym www.kiszeczka.pl. Liczba zgromadzonych punktów widoczna jest również na paragonie za zakupy podczas których Uczestnik pokaże sprzedawcy kartę.
5.10. Korzyści z poszczególnych rabatów i kuponów nie kumulują się.
6. Okres ważności Punktów
6.1. Punkty zebrane przez Uczestnika w programie lojalnościowym „Klub Kiszeczkowego Smakosza” są ważne przez 18 miesięcy od momentu ich naliczenia. Po tym okresie poszczególne punkty przepadają.
7. Zakończenie uczestnictwa w Programie
7.1. Uczestnik ma możliwość zakończyć uczestnictwo w programie w dowolnym momencie poprzez wyrażenie oświadczenia woli na piśmie i złożenie go w jednym ze sklepów stacjonarnych Kiszeczka lub poprzez wysyłkę oświadczenia na adres Organizatora albo na adres e-mail. Informacje kontaktowe podane zostały w punkcie 14 niniejszego regulaminu.
7.2. Oświadczenie o rezygnacji powinno zawierać imię i nazwisko Uczestnika, numer karty Uczestnika i wyraźne stwierdzenie woli rezygnacji. Jeżeli Uczestnik nie może podać swojego numeru karty, wówczas powinien podać swoje dane osobowe, które pozwolą
na jego jednoznaczną identyfikację (np. adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu – zależnie od tego, jakie dane podał przy rejestracji). Oświadczenie powinno być podpisane własnoręcznie przez Uczestnika.
7.3.Uczestnik posiadający kartę fizyczną powinien przy rezygnacji odesłać ją listownie
do Organizatora lub do Sklepu Stacjonarnego albo oddać ją osobiście w dowolnym sklepie stacjonarnym.
7.4. W przypadku rezygnacji z członkostwa w Klubie Kiszeczkowego Smakosza zgromadzone na koncie punkty przepadają
7.5. Nie ma możliwości wymiany zgromadzonych punktów na środki finansowe ani też bony zakupowe.
8. Zablokowanie konta Uczestnika Programu
8.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zablokowania oraz usunięcia konta Uczestnika programu w przypadku gdy uczestnik podał się za inną osobę lub Uczestnik przekazywał kartę innym osobom w celu gromadzenia punktów lojalnościowych.
8.2. W powyższym przypadku konto zostaje zablokowane, a zgromadzone środki przepadają.
9. Zakończenie lub Zawieszenie Programu
9.1. Organizator ma możliwość zakończenia lub zawieszenia Programu w dowolnym momencie bez podania przyczyny. Informacja o zakończeniu lub zawieszeniu Programu zostanie udostępniona na stronie internetowej www.kiszeczka.pl na co najmniej 30 dni przed dniem zakończenia lub zawieszenia Programu. Informacja zostanie wysłana również pocztą e-mail na podane przez Uczestników adresy.
10. Reklamacje
10.1. Reklamacje dotyczące uczestnictwa w Programie mogą być zgłaszane bezpośrednio na adres e-mail: kontakt@kiszeczka.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu
(22) 719 04 19
10.2. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko osoby ją składającej, adres pocztowy
i jeśli to możliwe numer karty klienta oraz przyczyny reklamacji.
10.3. Organizator może zwrócić się do osoby składającej reklamację o jej uzupełnienie
o dane wymagane do jej rozpatrzenia.
10.4. Odpowiedź na złożoną reklamację zostanie udzielona przez Organizatora w ciągu
30 dni od jej otrzymania.
11. Informacje handlowe, promocje, marketing
11.1. Przystępując do Programu uczestnik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, treści promocyjnych oraz marketingowych – drogą mailową, SMS-ową, pocztą tradycyjną bądź za pomocą informacji telefonicznej. Zgoda na otrzymywanie informacji handlowych, promocyjnych i marketingowych nie jest warunkiem uczestnictwa w Programie.
11.2. Uczestnik Programu może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania informacji handlowych, informacji i promocjach oraz treści marketingowych. W tym celu należy skontaktować się z Organizatorem, wysyłając e-mail na adres: kontakt@kiszeczka.pl
wraz z określeniem, których treści nie chce otrzymywać.
12. Zmiany Regulaminu
12.1. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu z ważnej przyczyny. Organizator podaje zmieniony Regulamin do wiadomości Uczestników, w tym poprzez jego publikację na stronie Sklepu Internetowego
oraz informowanie Uczestników o zmianach w Sklepach Stacjonarnych.
12.2. Wprowadzenie zmian nie narusza i nie ogranicza praw nabytych Uczestników, którzy przystąpili do Programu przed wprowadzeniem zmian.
12.3. Uczestnik, który przystąpił do Programu przed publikacją zmian, a który nie wyraża zgody na zmiany Regulaminu, uprawniony jest do złożenia oświadczenia o rezygnacji
z uczestnictwa w terminie 14 dni. Oświadczenie takie można złożyć w jednym ze sklepów stacjonarnych, wysyłając je pocztą tradycyjną na adres Organizatora lub wysyłając skan pocztą e-mail na adres: kontakt@kiszeczka.pl
13. Dane osobowe oraz ich ochrona
13.1. Administratorem danych osobowych jest Kiszeczka Sp. z o.o. Sp. k z siedzibą
w Karczewie przy ul. Żaboklickiego 2 (05-480). W przypadku pytań dotyczących ochrony danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych listownie albo za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: kontakt@kiszeczka.pl
13.2. Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych Uczestników Programu odbywa się na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
13.3. Dane osobowe Uczestników przetwarzane są w związku z uczestnictwem
w Programie oraz w celach promocyjnych i marketingowych – wyłącznie w zakresie marketingu usług własnych. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas uczestnictwa
w Programie i niezwłocznie zostaną z niego usunięte po wycofaniu zgody.13.4. Uczestnik Programu ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania danych lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych jak również prawo
do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
13.5. Dane osobowe zebrane przez Organizatora mogą zostać przekazane upoważnionym,
na podstawie obowiązujących przepisów prawa, organom państwowym.
13.6. Organizator stosuje wymagane aktualnymi przepisami o ochronie danych osobowych środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
14. Kontakt
14.1. W sprawach dotyczących Programu Uczestnik może skontaktować się
z Organizatorem w następujący sposób:
a) Listownie, na adres: Kiszeczka, ul. Żaboklickiego 2, 05-480 Karczew,
b) mailowo, pod adresem e-mail: kontakt@kiszeczka.pl
c) telefonicznie, pod numerem telefonu (22) 719 04 19