Ważnymi informacjami warto podzielić się z innymi. Zapraszamy do zapoznania się z nowościami i wydarzeniami, które odbyły się przy współudziale naszej firmy.
KISZECZKA na Ursynowie
Pierwszy warszawski sklep mięsno-wędliniarski rodzinnej firmy KISZECZKA z Karczewa otwarto uroczyście 1 października 2014 w dzielnicy Ursynów-Kabaty (bazarek przy ul. Wąwozowej 36, pawilon 23/24). Zaproszonych gości witali współwłaściciele KISZECZKI – bracia Paweł i Marek Trzaskowscy. Na uroczystości zabrakło wprawdzie seniora rodu, Witolda Trzaskowskiego, dzięki któremu rodzinna firma po roku 1989 zaczęła się prężnie rozwijać, ale mocno wspierał synów przy realizacji nowego projektu, jakim jest sklep w Warszawie.
Skąd się wzięła KISZECZKA? Karczew od dawna słynie z wyrobów mięsnych i wędliniarskich, nieduże, prywatne firmy od pokoleń zaopatrują w nie Warszawę i województwo mazowieckie. Tradycje masarskie rodu Trzaskowskich, jednego z najliczniejszych i najstarszych w Karczewie, sięgają wieku XIX, ale dopiero Jan Trzaskowski, ojciec i dziadek obecnych właścicieli, w roku 1936 założył firmę. Nazywano go „Kiszeczka”, stąd nazwa rodzinnego przedsięwzięcia.
KISZECZKA to nie ilość, lecz przede wszystkim jakość. Przystępując do realizacji pierwszego firmowego sklepu w Warszawie właściciele postawili więc przed projektantem (również autorem firmowego sklepu KISZECZKI w Karczewie) trudne zadanie – sklep ma dorównać jakością sprzedawanym w nim produktom.
Tradycyjne, z pokolenia na pokolenie przekazywane receptury, surowce pochodzące z niewielkich gospodarstw hodowlanych i naturalne przyprawy zamiast sztucznych polepszaczy są gwarancją smaku i jakości, od lat takich samych.
Każdy element wyposażenia sklepu znalazł się tu nieprzypadkowo, jest gruntownie przemyślany: włoskie lampy wiszące, niemieckie lampy w suficie efektownie oświetlające wyroby KISZECZKI czy blaty z granitu szczotkowanego Nero Zimbabwe.
Atrakcyjny wygląd sklepu, smaczne i codziennie świeże produkty, profesjonalna obsługa, potrafiąca doradzić klientowi, co powinien wybrać (na przykład przy różnego rodzaju dietach), możliwość zmielenia zakupionego mięsa czy rozbicia go na kotlety, a także zamówienia przez Internet – to atuty nowego sklepu KISZECZKI. Właściciele zaś zapewniają, że tak już pozostanie.
Do zobaczenia w naszych sklepach!
Za opracowanie identyfikacji firmy KISZECZKA oraz odpowiedzialny za wdrożenie projektu: Mirosław Antos/PROGRESMA
Projekt architektoniczny: Karol Ciepliński